filmy

O mnie

Moje zdjęcie
Życie jest cudowną drogą,której piękna nie może przysłonić nawet największa klęska.Cudowność tej drogi wynika z tego,że krzyżuje się ona z innymi. Innymi drogami innych ludzi.Dlatego najpiękniejsze są te skrzyżowania...Jestem psychologiem ,stypendystką ZUS-u , ale nadal aktywną zawodowo.Kocham podróże,podczas których najbardziej fascynują mnie inni ludzie. Moja muzyczna fascynacja od zawsze -Ewa Demarczyk, Cesaria Evora, bez nich byłabym innym człowiekiem. Fotografuję kapliczki, gdziekolwiek jestem...święci, tradycja, splatana z przyrodą , to też moje widzenie świata. Nie martwię się czasem, albowiem - jak pisała Agnieszka Osiecka - młodość może nas jeszcze dopaść, jak katar kataryniarzy a mnie dopadła w dobrym momencie, dlatego wciąż mi się wydaje ,że jeszcze wszystko przede mną...

środa, 8 kwietnia 2015

Orzesze-murale w przejściu podziemnym PKP

Orzesze Halloween Jam
październik 2014
                             firma Rebel Art
Orzeski budynek dworca woła o pomstę do nieba.Zapomniany przez wszystkich popada w ruinę.Strach tam przechodzić w ciągu dnia, o wieczornej porze już nawet nie myślę .Wspaniałą akcję zorganizowali absolwenci cieszyńskiej filli Uniwersytetu Śląskiego na Wydziale Sztuki, kierunek: Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych - specjalizacja: Malarstwo,tworząc w przejściu podziemnym wspaniałe murale .
po kliknięciu w zdjęcie otworzy się w dużym formacie.
Swoim wyglądem straszy też prawie  stuletnia 
żelbetonowa wieża ciśnień.
więcej o Rebel Art tu


















7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ludziom takich zdolności, świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B.:)To niestety, jedyna ozdoba dworca w Orzeszu.Pamietam jeszcze rok 2000, kiedy pierwszy raz przyjechałam do tego miasta, że w budynku dworca mieścił się sklepik.Były parówki, pieczywo, napoje...Niestety, były.Zazdroszczę Ci pięknego wrocławskiego dworca, Beatko.

      Usuń
  2. Fajny pomysł, przynajmniej dworzec nie straszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się tam kiedyś wybrać jak troszkę będzie cieplej ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, tylko musisz przyjść z obstawą , bo nie wiem, czy wyjdziesz z dworca w całości ;)

      Usuń
  4. Lubię streetart. Zresztą jako łodzianka nie mam wyjścia :). A dworzec naprawdę nabrał wyjątkowego charakteru - na pewno milej tam teraz, niż wśród szarych betonowych ścian. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię w temacie publikowanego postu.. Możesz to zrobić jako osoba zalogowana lub wybierając z rozwijanej listy opcję ANONIMOWY