filmy

O mnie

Moje zdjęcie
Życie jest cudowną drogą,której piękna nie może przysłonić nawet największa klęska.Cudowność tej drogi wynika z tego,że krzyżuje się ona z innymi. Innymi drogami innych ludzi.Dlatego najpiękniejsze są te skrzyżowania...Jestem psychologiem ,stypendystką ZUS-u , ale nadal aktywną zawodowo.Kocham podróże,podczas których najbardziej fascynują mnie inni ludzie. Moja muzyczna fascynacja od zawsze -Ewa Demarczyk, Cesaria Evora, bez nich byłabym innym człowiekiem. Fotografuję kapliczki, gdziekolwiek jestem...święci, tradycja, splatana z przyrodą , to też moje widzenie świata. Nie martwię się czasem, albowiem - jak pisała Agnieszka Osiecka - młodość może nas jeszcze dopaść, jak katar kataryniarzy a mnie dopadła w dobrym momencie, dlatego wciąż mi się wydaje ,że jeszcze wszystko przede mną...

środa, 2 listopada 2011

Śmierć nie przychodzi ze starością lecz z zapomInaniem...



Śmierć nie przychodzi ze starością
 lecz z zapominaniem"

Ze specjalną dedykacją
dla mojej jedynej wnuczki Paulinki,
która nie zdążyła poznać
dziadków jej taty Mateusza.
A dla mnie kolejny dzień bez tych,
którzy dali mi życie.
Los nie był dla nich łaskawy.
Odeszli zbyt wcześnie.
To już tyle lat...
Nie zdążyli poznać
dobrze nawet swoich wnuków...
tło muzyczne- ulubiony instrument mojej mamy i walc...


W każdym płomyku jeden człowiek
Którego komuś ciągle brak...
Dokąd tak pędzisz?
Spójrz za siebe
I na zielono drogę znacz
Stań między ludźmi, patrz im w oczy
Uśmiechaj się lub chociaż płacz
Dokąd tak pędzisz?
Zwolnij trochę...
Po drodze coś ważnego zrób
Dokąd tak pędzisz?
Zwolnij trochę
I kochaj albo chociaż lub...
Kraina Wielkiej Zorzy,
I gdy nadejdzie pora - otworzycie mi drzwi,mówiąc:"zostań",
tu nie ma cierpień, ,łez, smutku ani rozstań...
Na każdym liściu komunikat... - Artur Andrus
zdjęcia własne


2 komentarze:

  1. Piękne słowa i piękne zdjęcia. Razem tworzą niezwykły klimat. A memoriał dla Twojej mamy - majstersztyk. Wzruszył mnie.

    Miło Cię poznać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne i przejmująco smutne. Odebrałam bardzo osobiście ze względu na własne przeżycia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię w temacie publikowanego postu.. Możesz to zrobić jako osoba zalogowana lub wybierając z rozwijanej listy opcję ANONIMOWY