filmy

O mnie

Moje zdjęcie
Życie jest cudowną drogą,której piękna nie może przysłonić nawet największa klęska.Cudowność tej drogi wynika z tego,że krzyżuje się ona z innymi. Innymi drogami innych ludzi.Dlatego najpiękniejsze są te skrzyżowania...Jestem psychologiem ,stypendystką ZUS-u , ale nadal aktywną zawodowo.Kocham podróże,podczas których najbardziej fascynują mnie inni ludzie. Moja muzyczna fascynacja od zawsze -Ewa Demarczyk, Cesaria Evora, bez nich byłabym innym człowiekiem. Fotografuję kapliczki, gdziekolwiek jestem...święci, tradycja, splatana z przyrodą , to też moje widzenie świata. Nie martwię się czasem, albowiem - jak pisała Agnieszka Osiecka - młodość może nas jeszcze dopaść, jak katar kataryniarzy a mnie dopadła w dobrym momencie, dlatego wciąż mi się wydaje ,że jeszcze wszystko przede mną...

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Złotoryja 2009 - uliczki mojego dzieciństwa.

Złotoryja-24.08.2010 r.
Tu urodziłam się, tu spędziłam dzieciństwo,przy ulicy Polnej 7,
dzisiaj noszącej nazwę Adama Asnyka.






 w głębi ulica Górnicza

 ulica Asnyka



 ulica Asnyka 7



i za rok w maju - 2011

 tu, za tymi drzwiami toczyło się moje dzieciństwo
 moja "klatka schodowa"























 
 ulica Pochyła prowadząca do rynku, od pół wieku z tym samym płotkiem i brukiem.Wzrusza mnie to bardzo, bo przypomina chwile radosnego dzieciństwa.



wspaniale zjeźdźało się zimą we wczesnych latach piędziesiątych na sankach.

 


2 komentarze:

  1. Wspaniała pasja i super blog. Trzymajcie tak dalej to jest nasze życie ( do śmierci i przynajmniej jeden dzień dłużej ) Mam podobnie ale 95 % po Polsce jednak jestem oszczędny w treści pisanej. Złotoryję odwiedziłem w 2013 r. mam nadzieję, że chętnie pooglądacie spojrzenie przez inny obiektyw na to miasto - pozdrawiam i zapraszam: https://turystykapolska.entro.pl/zlotoryja-816-p.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Przemysławie DZIĘKUJĘ za miły komentarz i już zaglądam .
    Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię w temacie publikowanego postu.. Możesz to zrobić jako osoba zalogowana lub wybierając z rozwijanej listy opcję ANONIMOWY