filmy

O mnie

Moje zdjęcie
Życie jest cudowną drogą,której piękna nie może przysłonić nawet największa klęska.Cudowność tej drogi wynika z tego,że krzyżuje się ona z innymi. Innymi drogami innych ludzi.Dlatego najpiękniejsze są te skrzyżowania...Jestem psychologiem ,stypendystką ZUS-u , ale nadal aktywną zawodowo.Kocham podróże,podczas których najbardziej fascynują mnie inni ludzie. Moja muzyczna fascynacja od zawsze -Ewa Demarczyk, Cesaria Evora, bez nich byłabym innym człowiekiem. Fotografuję kapliczki, gdziekolwiek jestem...święci, tradycja, splatana z przyrodą , to też moje widzenie świata. Nie martwię się czasem, albowiem - jak pisała Agnieszka Osiecka - młodość może nas jeszcze dopaść, jak katar kataryniarzy a mnie dopadła w dobrym momencie, dlatego wciąż mi się wydaje ,że jeszcze wszystko przede mną...

poniedziałek, 16 stycznia 2017

Korfu.S jak Sokraki.Z cyklu korfiańskie wsie.

Górska wioska położona wśród gajów oliwnych, na wysokości 440 m.
Oddalona o 23 km od stolicy wyspy.Z wioski roztacza się wspaniały widok na dwa morza-Adriatyk i morze Jońskie oraz na wyspy Diapondia-Othoni, Mathraki, Ereikousa.Przy dobrej pogodzie widocze dwie wysepki Paxos i Antipaxos Cudownie jest zanurzyć się w wąskich uliczkach, wsłuchując się w leniwy rytm wioski.Zdjęcia robiliśmy na dwie ręce, mąż przede wszystkim uwieczniał "piękne" obrazki, ja -moje ulubione drzwi i okna, które wciąż urzekają mnie swoją historią ..Koniecznie zaglądnijcie do tej wioski,omijana przez turystów pędzących na szczyt Pantokratora,kusi swym lokalnym kolorytem i błogim spokojem, o który trudno w reklamowanych przez przewodniki miejscach ,znajdujących się w stałym punkcie fakultatywnych wycieczek po wyspie.
Do piaszczystych plaż w Acharavi, Sidari czy Rodzie, tylko kilkanaście km.
prezentacja ze zdjęć własnych
Po kliknięciunw zdjęcie , otworzy się w dużym rozmiarze :)



























 
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię w temacie publikowanego postu.. Możesz to zrobić jako osoba zalogowana lub wybierając z rozwijanej listy opcję ANONIMOWY