filmy

O mnie

Moje zdjęcie
Życie jest cudowną drogą,której piękna nie może przysłonić nawet największa klęska.Cudowność tej drogi wynika z tego,że krzyżuje się ona z innymi. Innymi drogami innych ludzi.Dlatego najpiękniejsze są te skrzyżowania...Jestem psychologiem ,stypendystką ZUS-u , ale nadal aktywną zawodowo.Kocham podróże,podczas których najbardziej fascynują mnie inni ludzie. Moja muzyczna fascynacja od zawsze -Ewa Demarczyk, Cesaria Evora, bez nich byłabym innym człowiekiem. Fotografuję kapliczki, gdziekolwiek jestem...święci, tradycja, splatana z przyrodą , to też moje widzenie świata. Nie martwię się czasem, albowiem - jak pisała Agnieszka Osiecka - młodość może nas jeszcze dopaść, jak katar kataryniarzy a mnie dopadła w dobrym momencie, dlatego wciąż mi się wydaje ,że jeszcze wszystko przede mną...

środa, 3 października 2012

Tsaki i hotel Bellos Beach


Korfu rozciąga się na długości 85 km i szerokości zaledwie 18.Położona na morzu Jońskim, leży blisko półwyspu bałkańskiego a od wybrzeży Albanii w najwęższym miejscu cieśniny  dzieli ją zaledwie 2,5 km.Jej kształt przypomina wydłużony sierp.
Na wyspie, na każdym kroku daje się zaobserwować wpływy najeźdźców na wyspę.Wśród nich Wenecjan,Francuzów czy Brytyjczyków.Spotykane w wioskach starsze osoby zapytane o drogę, bez problemu komunikowały  się właśnie w tych językach.My zamieszkaliśmy w miejscowości Tsaki, 3 km od uroczego portowego miasteczka Benitses.Tsaki, kompletna dziura, położona przy drodze prowadzącej  ze stolicy wyspy Kerkiry na południe do Kavos."Bellos Beach" trzygwiazdkowy hotel potrzebny był nam właściwie tylko do spania, bo jak to mamy w zwyczaju, staraliśmy się objechać a raczej rozjechać wyspę..


W celu powiększenia zdjęcia, wystarczy "kliknąć" na nie :)




          Tym razem, podobnie jak w ubiegłym roku na Kosie, na skuterze. 












widok od strony gór 





 Hotel lata świetności ma już chyba poza sobą, ale widok z okna jest niepowtarzalny.Pokoje ulokowane były bowiem od strony morza. Najpiękniejszy widok na piętrach, bowiem z parteru widać tylko zaniedbany ogród.
Wschody i zachody słońca z balkonu...


                                                     i zachody słońca





a za oknem ulewa...

i już  po

spory taras













Zaniedbany plac zabaw dla dzieci.



                                             wieczorny połów







stali goście na plaży



tył hotelu i zejście na plażę



                                                  kort tenisowy po drodze









                                                       plaża w słońcu








                                                           burza


  i po ...








                                      jeżowce, koniecznie obuwie



                                     woda krystaliczna i bardzo ciepła.

hotelowe pomieszczenia 


                     we wrześniu darmocha-dwa stanowiska z dostępem do internetu





                                                   właściciel Hotelu

Widoczki ze spacerku -w pobliżu hotelu.
























Zainteresowanych dalszą podróżą proszę o "zjechanie" myszką na sam dół, po lewej stronie informacja "nowszy post", w którym opisałam dalsze wędrowanie po wyspie.











1 komentarz:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię w temacie publikowanego postu.. Możesz to zrobić jako osoba zalogowana lub wybierając z rozwijanej listy opcję ANONIMOWY