filmy

O mnie

Moje zdjęcie
Życie jest cudowną drogą,której piękna nie może przysłonić nawet największa klęska.Cudowność tej drogi wynika z tego,że krzyżuje się ona z innymi. Innymi drogami innych ludzi.Dlatego najpiękniejsze są te skrzyżowania...Jestem psychologiem ,stypendystką ZUS-u , ale nadal aktywną zawodowo.Kocham podróże,podczas których najbardziej fascynują mnie inni ludzie. Moja muzyczna fascynacja od zawsze -Ewa Demarczyk, Cesaria Evora, bez nich byłabym innym człowiekiem. Fotografuję kapliczki, gdziekolwiek jestem...święci, tradycja, splatana z przyrodą , to też moje widzenie świata. Nie martwię się czasem, albowiem - jak pisała Agnieszka Osiecka - młodość może nas jeszcze dopaść, jak katar kataryniarzy a mnie dopadła w dobrym momencie, dlatego wciąż mi się wydaje ,że jeszcze wszystko przede mną...

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Korfu 2016-Drosato- z cyklu korfiańskie wsie

Kontynuacja postu ze( klik  w napis ) strony
Zwiedzając XVII wieczny klasztor Pantokratora znajdujący się w miejscowości Agios Atanasios, koniecznie wpadnijcie na popołudniową kawę do Drosato.Niewielka wieś , licząca około 300 mieszkańców położona  jest na zielonym wzgórzu na wysokości 120 metrów n.p.m..Do stolicy wyspy zaledwie 28 km.  Blisko stąd też do kosmopolitycznego kurortu Sidari i Kanału Miłości,Tu w Drosato turystów brak.Można  pospacerować uliczkami w kompletnej ciszy .Gdzieniegdzie słychać odgłosy rozmów, brzęk talerzy,muzykę .Błogi spokój, który doskonale wpasowuje się w moją dewizę życiową .Siga, siga,,, (powoli, powoli...).Nomen omen,aż do 1955 roku wieś nosiła nazwę Μαλακιοι ( Malakioi) -cicho,delikatnie.Do dziś najstarsi mieszkańcy tak mówią o swojej wsi.Zresztą proszę spojrzeć na zdjęcia poniżej.




















lokalizacja-

39°43'54.5"N 19°44'08.6"E


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię w temacie publikowanego postu.. Możesz to zrobić jako osoba zalogowana lub wybierając z rozwijanej listy opcję ANONIMOWY