filmy

O mnie

Moje zdjęcie
Życie jest cudowną drogą,której piękna nie może przysłonić nawet największa klęska.Cudowność tej drogi wynika z tego,że krzyżuje się ona z innymi. Innymi drogami innych ludzi.Dlatego najpiękniejsze są te skrzyżowania...Jestem psychologiem ,stypendystką ZUS-u , ale nadal aktywną zawodowo.Kocham podróże,podczas których najbardziej fascynują mnie inni ludzie. Moja muzyczna fascynacja od zawsze -Ewa Demarczyk, Cesaria Evora, bez nich byłabym innym człowiekiem. Fotografuję kapliczki, gdziekolwiek jestem...święci, tradycja, splatana z przyrodą , to też moje widzenie świata. Nie martwię się czasem, albowiem - jak pisała Agnieszka Osiecka - młodość może nas jeszcze dopaść, jak katar kataryniarzy a mnie dopadła w dobrym momencie, dlatego wciąż mi się wydaje ,że jeszcze wszystko przede mną...

czwartek, 13 stycznia 2011

Każdy ma swoje okno na świat -Baleary 2010

Zawsze fascynowały mnie okna domów.Mówi się, że oko jest zwierciadłem czy też oknem duszy.Czy zaglądając w okno domu, można dostrzec jego duszę?Duszę jego mieszkańców, ten nieznany zaczarowany świat...Zawsze, czy to w maleńkiej wiosce gdzieś daleko na jednej z greckich wysp, czy teraz błądząc po majorkańskich pueblach, zawsze patrzę w okna.Są okna smutne, są radosne, tak jak ich właściciele.Są szeroko otwarte na oścież, półprzymknięte, zamknięte na przysłowiowe cztery spusty,takie, które nie chcą oglądać tętniącego za nimi życia.Wreszcie są okna, za którymi już nikt nie zamieszka...

film made in Gabi:)
klik


po kliknięciu na zdjęcie otworzy się w dużym rozmiarze :)















Zainteresowanych dalszą podróżą proszę o "zjechanie myszką"
na sam dół, po prawej stronie informacja "starszy post",
w którym opisałam nasze rendez-vous po tej niezwykłej wyspie.

2 komentarze:

  1. Gabi Twoje fotografie są świetne.Czuję zapach,kolor i radość z nich płynącą.Brawo!
    Pozdrawiam Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Krystyna, to mój pierwszy komentarz i taki niezwykły.Bardzo Ci dziękuję:)Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię w temacie publikowanego postu.. Możesz to zrobić jako osoba zalogowana lub wybierając z rozwijanej listy opcję ANONIMOWY